2015. szeptember 2., szerda

Transfogaras

Sokat gondolkodtam azon, hogy miért van az, hogy mindig mást akarunk. Bárcsak eljutnék Írországba, bárcsak magasabb lennék, bárcsak egyenesebb lenne a hajam és a sort még hosszasan folytathatnám. Ezekről lassan, de biztosan kezdek leszokni, már gyakorlom azt, hogy vegyem észre a körülöttem lévő dolgokat. És ha már észre vettem, értékeljem is. Na így van ez a nyaralással is. Bár mondjuk nekünk soha nem volt olyan, hogy nyaralni megyünk valahová, otthon állatok voltak, azok miatt csak annyira tudtunk elmozdulni, hogy estére hazaérjünk, egyszer mondjuk kimentünk a magyarországi rokonainkhoz egy hétre. De ez volt a csúcs. Utána pedig annyira nem volt szabadidőm, hogy szintén nem fért bele az 1-2 napnál tovább tartó kiruccanás, úgyhogy nálam ilyen, hogy Görögország, Horvátország tabu volt, de még a Fekete-tenger se nagyon jöhetett szóba. Legalábbis nyaralás szó alatt, mert a munkám miatt utaztam én eleget, sok országban voltam, de nem akkor, amikor akartam és nem a barátaimmal. Úgyhogy ez a része az életnek még felfedezésre vár, de nagyon is ott van a céljaim között, hogy egyszer eljutok Hollandiába és megnézem a tulipán mezőket, hogy elmegyek a Művészetek Völgyébe, megnézek egy előadást a Szegedi Szabadtérin satöbbi-satöbbi. 
Viszont van jó oldala is ennek a "rövidpórázos" dolognak, mert így sorra fel tudom keresni a helyi kincseket. Erre adott alkalmat a múlt hétvége is. Z-vel és a szüleimmel elmentünk és megnéztük a Transfogarast és a Transalpinát, ami tudtom szerint a világörökség része. Kőkemény két napot ölelt fel az utazásunk, ami fantasztikus volt és régóta először tényleg jelen tudtam lenni ott, ahol vagyok. Nem gondolkodtam máson, csak köszönetet éreztem azért, hogy egy kicsit a szüleimmel lehetek, hogy Z-nek is kijutott egy kis szabadság és tátottam a számat, és nem győztem nyugtázni magamban, hogy ilyen szép helyen élünk. Mert ez a miénk. Egy kicsit messze van tőlünk, de a miénk. Fantasztikus volt, ajánlom mindenkinek, ennél jobb rekreációt (jelenleg) nem is tudnék mondani.....Na jó, egy wellness hétvége valami csodálatos Aqua Parkban lehet, hogy felvenné a versenyt. 
A fotók magukért beszélnek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése