2015. szeptember 8., kedd

Álomfogó

Sosem értettem, hogy mik azok a tollal díszített, felfüggesztett valamik, amik minden ajándéküzletben és vásárban megtalálhatóak így vagy úgy. Nem is nagyon érdekelt igazán, de a húgom azt mondta, hogy "Kellene nekem egy álomfogó, töltöttem le képeket, szerintem te is meg tudod csinálni. Én azt szeretném, ha te csinálnád meg." Erre én: "Az mi? Jaj, az a tollas izé? Oké, nézzük meg." Láttam sok verzióját, tetszettek is, főleg azok, amik csipkéből készültek, de a húgom ragaszkodott hozzá, hogy eredeti legyen, vagyis a "hálós" verzió. 
Nem tudtam, hogy miből készüljön az alap, aztán eszembe jutott, hogy lehet kapni drót nyaklánc-alapokat, ami kerek. Be is mentünk a város egyetlen hobby-boltjába és mit ad Isten? Csak úgy felakasztva ott sorakoztak több méretben az álomfogó-alapok. :) Megvettük és elhatároztuk, hogy közös munkával fogjuk elkészíteni életünk első álomfogóit, merthogy rögtön kettőt szeretett volna, egyet otthonra, egyet pedig abba a lakásba, ahol egyetem alatt lakni fog.

Ma bejött reggel hozzám, megreggeliztünk, megkávéztunk, aztán nekiláttunk. Összesen 4 órát vett igénybe, de élveztem. Közben beszélgettünk és olyan jó volt látni, ahogyan a kezeim között lassan megszületik az, ami nem tökéletesen, de hasonlít a képeken szereplő álomfogókra. Jó volt együtt dolgozni, főleg azért is, mert ő soha nem szállt be az ilyen tevékenységeimbe, most meg, így, hogy óvónéninek készül, kikívánkozott belőle is egy kis ügyeskedés. 
Először körbetekertem az alapot selyemszalaggal, aztán egy szamárvezető fotó segítségével el kezdtem hímzőcérnából kialakítani a hálót. Kintről befelé haladtam, aztán belefűztem egy gyöngyöt a közepébe. A húgom feladata volt a tollak elhelyezésének a koordinálása. :)

Fázisfotókat elfelejtettünk készíteni, de tervezem, hogy az én álmaim is csapdát kapjanak, úgyhogy azt majd lépésről lépésre megmutatom. 
Ezek pedig ilyenek lettek:

Ez a kicsi, direkt ferdén....na jó véletlenül, de mindenkinek azt mondjuk, hogy így akartuk. :)



Ez pedig a nagy:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése