2015. szeptember 4., péntek

Cipő új ruhában

Történt egyszer, hogy megláttam álmaim fűzős cipőjét, egy gyönyörű, teljesen egyszerű, sötét zöld manócipőt, én csak így hívom. Imádtam, az anyaga sem szintetikus, sokan kérdezték, hogy honnan van, nagyon örültem neki na. :)
Aztán valamilyen véletlen folytán belerúgtam valamibe - nem emlékszem rá, hogy hol és mikor - és kiszakadt az orra. Szegényt már nem tudtam hordani és nagyon sajnáltam. Aztán gondoltam egyet, mert hát nem az a könnyen megválok tőle típus vagyok, úgyhogy elővettem egy zöld, virágmintás anyagdarabot és bevontam a cipő orrát és a sarkát. Olyan lett, mintha így vettem volna. Újjászületett!

Ezen kísérletemen felbuzdulva a húgom megkért, hogy alakítsam át az ő manócipőjét is, mert kiszakadt a sarka. Sokáig halogattam, de a tegnap eldöntöttem, hogy nekilátok. Csak egy anyagdarabra volt szükség, hobbyragasztóra, ecsetre, ollóra, valamilyen írószerre és némi türelemre. Levettem a mintát a cipő sarkáról, nem volt nehéz, mert egy díszítő varrás van rajta, úgyhogy annak mentén sablont rajzoltam egy papírra, amivel beborítottam a cipőt. Ugyanígy tettem az orrával is. Ezután kivágtam az anyagot, beragasztóztam az újrahasznosítani szánt területet és beborítottam a virágos anyaggal, aminek szöszölődése miatt nem tudtam az éleket szépen eldolgozni, főleg a talpánál, ezért azt selyemszalaggal elfedtem. Nyilván egy cipőkészítő vagy egy suszter jobb munkát végzett volna, de én büszke vagyok rá!

Ilyen volt:




És ilyen most:





  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése