2015. augusztus 8., szombat

Receptes füzet

Lánybúcsúba voltam hivatalos és ugye illik valami ajándékot is vinni. Szerencsére a menyasszony és a társaság többi tagja sem az a "mostasztánkirúgunkahámból" típus - szóval, erről a lánybúcsúról nem fognak filmet forgatni -, ezért ajándéktémában inkább az volt a prioritás, hogy mi mennyire hasznos, semmi szükség nincsen egy huszonnyolcadik porfogóra a lakásban. Rövid gondolkodás után arra a következtetésre jutottam, hogy egy olyan receptes füzetet fogok ajándékozni, amibe ő gyűjtheti és írhatja a kedvenc ételei receptjét. Karácsony óta nem nagyon vettem elő a lim-lomos dobozomat, amit még évekkel ezelőtt kaptam Z-től, hogy egy helyen legyenek a ragasztóim, papírjaim stb., úgyhogy arra gondoltam, hogy  saját kezűleg fogom elkészíteni.Vettem egy kapcsos mappát, amit aztán kidekoráltam.

Először kis befőttes üvegeket vágtam ki kartonból. Azt akartam, hogy úgy nézzen ki, mint azok a befőttek, amik egy-egy anyagdarabbal le vannak kötözve, ezért mintás papírból kivágtam a "takarásokat" és ráragasztottam az üvegekre, majd kenderzsinórral megpróbáltam még élethűbbé tenni.






Fehér papírból címkét ragasztottam rájuk, majd címszalagot vágtam merített papírból.






Egy kapcsos mappára ráragasztottam őket, a főcím kapott egy piros masnit, a befőttes üvegek mellé pedig felragasztottam egy kicsi fakanalat.




Fűztem bele lapokat, közéjük pedig ide-oda elrejtettem pár receptet is. Láthatólag  örült neki a menyasszony is.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése