2015. augusztus 12., szerda

Ajtódísz

A minap épp a gyógyszeres fiókban - khm,khm! - pakolásztam, hogy többé ne legyen az gyógyszeres fiók... Már egy éve, hogy rá sem nézek egyre sem. A csudadolgok, amiket rendszeresen-rendszertelenül szedünk, úgyis a munkapulton vannak egy kosárban. Na szóval teás meg mindenféle krémes meg spriccesflakonos fiók lett. Pakolászás közben pedig rábukkantam egy zöldteás díszdobozkszára, amit még a testvéreimtől kaptam egy teáskészlet részeként. Olyan szép doboz, hogy nem volt szívem kidobni.
Eszembe jutott, hogy egy kicsit már unom az ajtódíszünket, és eldőlt a dobozka sorsa.

Vágtam sárgából két négyzetlapot és néhány csíkot az oldalak bevonásához.




Utána egy vastag kartondarabból tetőt vágtam, gondolkoztam, hogy leragasztom pirossal, de végül úgy döntöttem, maradjon így. Kenderzsinórból készítettem rá akasztót is.




 Ezután elég hosszas bíbelődés következett. Raktam rá ajtót, amin koszorú is van, lépcsőt, ablakot, egy teraszt, amiket virágokkal díszítettem. Végül rákerült Z vezetékneve, elvégre ő lakik itt. Ő is. :)

Ilyen lett:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése